تصویر شاخص
۱ خرداد ۱۴۰۲ بدون نظر توسط: تحریریه
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

آشنایی با بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی کدامند؟ اگر به دنبال یادگیری زبان به صورت خودآموز هستید، احتمالا بارها نام یوتیوب را به عنوان راهی برای پیشرفت شنیده‌اید. بسیاری از افراد، یوتیوب را به عنوان یک دانشگاه آنلاین می‌شناسند. در این پلتفرم، آموزش‌های متنوعی با موضوعات مختلف وجود دارد که می‌توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود، آن‌ها را انتخاب کرده و تماشا کنید. زبان انگلیسی نیز یکی از موضوعاتی است که می‌توانید مطالب و کانال‌های زیادی برای یادگیری آن پیدا کرده و دنبال کنید.

به دلیل گستردگی منابع آموزشی در این شبکه، در این مقاله از مجموعه عالم زاده، بر آن شدیم که بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب را معرفی کرده و در این مسیر یادگیری با شما همراه باشیم. از این طریق، می‌توانید بهترین کانال‌های آموزشی را شناخته و آموزش زبان انگلیسی را آغاز کنید، پس با ما همراه باشید.

اگر به دنبال یک دوره ept هستید تا در نهایت بتوانید با استفاده از آن، سطح دانش خود را سنجیده و در این آزمون موفق باشید، دوره‌های آموزشی استاد عالم زاده می‌توانند یک انتخاب عالی برای شما باشند. برای ثبت سفارش و یا صحبت با مشاوران ما می‌توانید وارد سایت ما شده و یا با شماره ۲۲۵۷۲۸۵۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

کانال های آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب بسیار زیاد است؛ با این حال تعدادی از آن‌ها هستند که می‌توانند سطح شما را ارتقا داده و در مدت کوتاه‌تری شما را به اهداف‌تان برسانند. برخی از معروف‌ترین این کانال‌ها عبارتند از:

  • کانال BBC Learn English

یکی از بهترین چنل های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی که می‌توانید با استفاده از آن، آموزش دیده و پیشرفت کنید، مجموعه BBC Learn English است. این کانال توسط دولت بریتانیا اداره شده و تمامی ویدیوهای آموزشی توسط تیمی با تجربه و ماهر آماده می‌شود؛ در نتیجه مطالب آموزشی آن بسیار مفید و کاربردی است.

شما به کمک ویدیوهای خبر این کانال مانند یادگیری زبان انگلیسی با پادکست می‌توانید شدوئینگ انجام داده و لهجه انگلیسی خود را بهبود بخشید. این کانال معمولا به دلیل محتوایی که دارد برای تمامی سنین مناسب است و افراد در هر سن و سالی می‌توانند از آن استفاده کنند.



پیشنهاد مطالعه: اگر به صورت خودخوان، خود را برای آزمون آیلتس آماده می‌کنید، پینشنهاد می‌کنیم حنما از محتوای مقاله منابع خودخوان آیلتس ۲۰۲۳ استفاده کنید.



  • بهترین کانال های یوتیوب آموزش زبان: LinguaMarina

اگر به دنبال یکی از بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی هستید که از آن طریق زبان انگلیسی خود را به سطح بومی‌ها برسانید، بی‌شک کانال LinguaMarina بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در این کانال، مارینا که اصالتا روس بوده در مورد مهاجرت به آمریکا و چگونگی مطالعه خودآموز انگلیسی صحبت می‌کند؛ همچنین او مطالب کاربردی برای ارتقا سطح زبان و شرکت در آزمون تافل نیز با شما به اشتراک می‌گذارد. مارینا در شهر محل اقامت خود، موسس دو کسب وکار موفق نیز بوده و محتواهای مرتبط با این موضوع را نیز در کانالش پوشش می‌دهد؛ بنابراین مجموعه LinguaMarina می‌تواند برای افرادی که به دنبال یادگیری زبان در حوزه کسب و کار و تجارت هستند، مفید باشد.



پیشنهاد: از دیگر آزمون‌هایی که از اعتبار بالایی در داخل کشور و دانشگاه‌های معتبر ایرانی برخوردار است، آزمون tolimo است. اگر در حال آماده سازی خود برای این آزمون هستید، می‌توانید از طریق دوره‌های ارائه شده از سایت ما اقدام کنید.



  • کانال JenniferESL

یکی از بهترین کانال های آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب، کانال JenniferESL است. اگر شما به عنوان منبع معتبر و مطمئنی هستید که زبان انگلیسی را از آن طریق فرا بگیرید، می‌توانید جزء دنبال کنندگان مطالب JenniferESL باشید.

جنیفر، تولید محتوای کانال خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده و برای جنبه‌ها و بخش‌های مختلف زبان انگلیسی، مطالب آموزشی منتشر می‌کند. با کمک این کانال شما احساس خواهید کرد که در یک کلاس پیشرفته آموزش زبان نشسته‌اید. البته بهتر است نگران سطح آموزشی خود نباشید، زیرا فیلم‌های یادگیری برای تمامی سطوح وجود دارد.

  • بهترین کانال یوتیوب برای آموزش زبان انگلیسی: EnglishClass101

این کانال یکی دیگر از مجموعه‌های آموزشی جامع است که می‌توانید از مطالب آن استفاده کنید. خبر خوب این است که کانال EnglishClass101 وب سایت نیز دارد؛ اما اگر به دنبال سایت رایگان آموزش زبان انگلیسی هستید، متاسفانه نمی‌توانید از سایت انگلیش کلس ۱۰۱ استفاده کنید؛ زیرا محتوای درون این سایت، پولی است.

با این وجود محتواهای آموزشی در یوتیوب به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این مجموعه تمامی بخش‌ها و مهارت‌های زبان انگلیسی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین دیگر نیاز نیست در کانال‌های مختلف برای رسیدن به یک دوره جامع گشت بزنید. البته بهتر است بدانید که تمرکز اصلی محتوای این مجموعه بر روی گرامر و آموزش عبارات انگلیسی است و شما می‌توانید به کمک محتوای این مجموعه نمره قبولی در آزمون msrt یا هر آزمون دیگری را به دست آورید.



پیشنهاد: اگر به دنبال دوره زبان msrt به صورت کاملا جامع، حرفه‌ای و تضمینی هستید، دوره‌های استاد عالم زاده می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. 



  • کانال Rachel’s English

یکی از مجموعه‌های منظم و دقیق برای یادگیری زبان انگلیسی در دنیای یوتیوب، بی‌شک کانال Rachel’s English است. راشل هر هفته به صورت مرتب، یک محتوای آموزشی انتشار می‌دهد.

محتوای این کانال معمولا بر روی تلفظ صحیح و ادای دقیق اصوات انگلیسی زبان تاکید دارد؛ بنابراین اگر داشتن تلفظ صحیح همانند افراد انگلیسی زبان بومی، برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توانید یکی از دنبال کنندگان این کانال آموزشی باشید.

  • بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی: Learn English With TV Series

اگر جز علاقمندان دنیای سینما و تلویزیون هستید، می‌توانید کانال Learn English With TV Series دنبال کنید. در این مجموعه، بخش‌هایی از فیلم‌ها و سریال‌های معروف و روز دنیا به عنوان منبع آموزشی آورده شده است.

تمرکز اصلی این مجموعه بر روی تقویت مهارت لیسینینگ شما خواهد بود؛ اما همراه آن می‌توانید تلفظ و لهجه خود را نیز بهتر کنید. این کانال با توجه به محتوای متنوعی که دارد برای بسیاری از زبان آموزان جذاب و سرگرم کننده است. شما هم می‌توانید یکی از دنبال کنندگان بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی یوتیوب باشید.



پیشنهاد مطالعه: اگر این روش یادگیری زبان برای شما جذاب است، می‌توانید با استفاده از سریال‌هایی که در مقاله سریال‌های خارجی برای تقویت زبان انگلیسی، معرفی کرده‌ایم استفاده کرده و ضمن لذت بردن از تماشای آن‌ها سطح آموزشی خود را نیز تقویت کنید.



  1. کانال let’s talk

اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی در بخش اسپیکینگ هستید، می‌توانید این کانال جذاب را دنبال کنید. با کمک فیلم‌ها و محتوای موجود در این کانال، مهارت مکالمه انگلیسی شما تقویت خواهد شد.

این مجموعه شما را برای شرکت در آزمون‌های بین المللی مانند تافل و آیلتس نیز آماده می‌کند. به دلیل محتوای ارزشمند و مفیدی که توسط این کانال به اشتراک گذاشته می‌شود، در حال حاضر حدود ۵.۵ میلیون نفر دنبال کننده دارد که شما نیز می‌توانید یکی از آن‌ها باشید.

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

در سال‌های اخیر، ایرانیان نیز در این پلتفرم بسیار فعال بوده و مهارت و دانش خود را به عموم آموزش می‌دهند. در ادامه چند مورد از بهترین کانال های فارسی یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی می‌کنیم.

۱. کانال یوتیوب فرازبان

در میان بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی، کانال فرازبان یکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری است. این کانال که با مدیریت میسا اداره می‌شود، در فاصله‌های زمانی معین، فیلم‌های آموزشی خود را به صورت موضوع محور در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شما می‌توانید در هر سن و سالی که هستید با کمک این کانال یوتیوبی، انگلیسی را فرا بگیرید. در کانال فرازبان، موضوعات آموزشی با توجه به اخبار روز دنیا در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما می‌توانید علاوه بر آشنایی با یادگیری زبان انگلیسی، از موضوعات دور و اطراف خود نیز مطلع شوید.



پیشنهاد مطالعه: می‌خواهید در آزمون زبان وزارت بهداشت شرکت کنید اما نمی‌دانید که قبولی در آن چه شرایطی دارد؟ برای آشنایی با این شرایط حتما از محتوای لینک مقابل استفاده کنید: قبولی در آزمون زبان وزارت بهداشت .



۲. کانال learnandenjoy

اگر به دنبال آموزش تمامی مهارت‌های زبان انگلیسی به صورت موازی هستید، می‌توانید کانال یادگیری و لذت را دنبال کنید. در این کانال موضوعات مختلف با معانی فارسی در اختیار شما قرار می‌گیرند تا در نهایت بتوانید انگلیسی خود را تقویت کنید. همانطورکه از نام کانال مشخص است این مجموعه آموزش زبان را همراه با شادی و نشاط در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و باعث می‌شود از یادگیری لذت ببرید.

سخن پایانی 

در این مقاله یکی از راه‌های یادگیری یعنی آموزش با بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی را با هم بررسی کرده و کانال‌های مختلف و جذابی به شما معرفی شد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و مهارتی که به دنبال یادگیری آن هستید، اقدام به انتخاب کانال کرده و آموزش را آغاز کنید. 

امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشند. چنانچه در مورد هر یک از موارد گفته شده با سوالی مواجه شدید و یا موضوعی وجود داشت که تمایل داشتید در مورد آن‌ها بیشتر بدانید با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

دیدگاه های کاربران دیدگاه های کاربران عالم زاده درباره این موضوع
اولین نفری! باشید که برای این پست نظر می دهد.
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *