تصویر شاخص
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ بدون نظر توسط: تحریریه
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

۷ تا از بهترین رمان انگلیسی برای تقویت زبان

همه ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین و کاربردی‌ترین روش‌ها، سطح زبان خود را ارتقا دهیم. استفاده از بهترین کتاب رمان انگلیسی برای تقویت زبان یکی از روش‌هایی است که عموما توسط حرفه‌ای‌های این زمینه پیشنهاد می‌شود.

مطمئنا روش‌های قدیمی دیگر کارساز نبوده و راه‌هایی که در حین انجام یک سرگرمی یا کار موردعلاقه به شما کمک کنند، موثرتر خواهند بود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین رمان های انگلیسی برای تقویت زبان آشنا کنیم تا در نهایت بتوانید به کمک آن‌ها دامنه لغات‌تان را افزایش دهید.

msrt یک آزمون معتبر شبیه به تافل است که اعتبار بالایی برای دانشگاه‌‌های داخلی و خارجی دارد. پس اگر به دنبال یک آزمون هستید که ضمن سنجش توانایی‌هایتان، بتوانید از اعتبار آن نیز استفاده کنید، می‌توانید از دوره زبان msrt آکادمی عالم زاده استفاده کنید.

رمان انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی

کتاب‌های انگلیسی زبانن متنوعی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، بهترین آن‌ها را خریداری و مطالعه کنید. با این حال در ادامه مي‌خواهیم ۷ تا از بهترین رمان های انگلیسی برای تقویت زبان در سطح مبتدی را معرفی کنیم تا بتوانید به شکل تاثیرگذاری پیشرفت کنید.

۱. رمان the curious incident of the dog in the night-time

یکی از رمان‌های ساده انگلیسی برای تقویت لغات زبان انگلیسی، کتاب the curious incident of the dog in the night-time است. این رمان،‌ داستان پسری را روایت می‌کند که دارای بیماری اوتیسم بوده و برای یافتن قاتل سگ همسایه دست به کار می‌شود. او برای رسیدن به این هدف، مسیر پر پیچ و خمی را در این مسیر طی می‌کند.

این داستان اثر مارک هادون بوده و لغات و گرامر ساده‌ای دارد؛ به طوری که شما می‌توانید به راحتی کتاب را درک کرده و از مطالعه آن لذت ببرید و در کنار آن، سطح دانش ابتدایی انگلیسی خود را تقویت کنید.



پیشنهاد مطالعه: یکی از دیگر راه‌های توقت زبان استفاده از پادکست‌های محتلف است. اگر شما هم می‌خواهید از این روش استفاده کنید و به دنبال آشنایی بیشتر با مزایای آن هستید،، می‌توانید با مراجعه به وبلاگ ما، مقاله یادگیری زبان انگلیسی با پادکست را مطالعه کنید.



رمان the curious incident of the dog in the night-time

۲. رمان Fantastic Mr. Fox

اگر به دنبال تقویت دامنه لغات خود هستید، بی‌شک رمان Fantastic Mr. Fox یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. در این کتاب که برای رده سنی کودکان در نظر گرفته شده است، اصطلاحات و لغت‌های ساده بسیاری وجود دارد.

شما با مطالعه این کتاب می‌توانید علاوه بر سرگرمی سطح دانش انگلیسی خود را به میزان بسیاری افزایش دهید. این کتاب اثر رولد دال بوده و داستان روباهی را بیان می‌کند که به دنبال فریب سه کشاورز ساده روستایی است.

رمان Fantastic Mr. Fox

۳. رمان The Giver 

از دیگر رمان های انگلیسی برای تقویت زبان، رمان The Giver است. این رمان داستان پسری ۱۲ ساله را روایت می‌کند در یک آرمان شهر زندگی می‌کند. در این رمان همه چیز به صورت ایده‌آل در جریان است تا اینکه یک روز پسرک متوجه می‌شود در زندگی خود فردیت ندارد و از این قسمت ماجراهای جذابی ایجاد می‌شود.

 شما می‌توانید با مطالعه این کتاب، علاوه بر بالا بردن سطح دانش انگلیسی خود، با مفاهیم ساده روانشناختی نیز آشنا شوید. نویسنده این رمان لوئیس لوری است که توانایی جذاب کردن داستان با جملات و کلمات ابتدایی را نیز دارد.



پبشنهاد: اگر قصد شرکت در آزمون tolimo را دارید اما نمی‌دانید که باید از چه منابعی برای تقویت سطح زبان خود استفاده کنید، دوره آزمون tolimo عالم زاده می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دوره می‌توانید وارد سایت ما شده و یا با شماره ۲۲۵۷۲۸۵۲-۰۲۱ تماس بگیرید.



رمان The Giver 

۴. رمان The Old Man and the Sea

یکی از بهترین رمان انگلیسی برای تقویت زبان که زبان آموزان سطح مبتدی می‌توانند مطالعه کنند، رمان The Old Man and the Sea است. این کتاب زندگی ماهیگیری کوبایی را به تصویر کشیده است که برای صید یک ماهی بزرگ به دل دریا زده و با مشکلات و مسائل بسیاری روبرو می‌شود.

این کتاب اثر ارنست همینگوی بوده و متن آن بسیار ساده و قابل فهم است. افراد با دانش زبان ابتدایی می‌توانند آن را خوانده و لغات خود را تقویت کنند.

 The Old Man and the Sea رمان انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی

۵. رمان The Great Gatsby

این کتاب را می‌توان یکی از بهترین رمان‌های ساده انگلیسی برای تقویت لغات زبان انگلیسی دانست. در این رمان کلمات و عباراتی خاص و آموزنده وجود دارد که می‌تواند برای زبان آموز مبتدی رو به بالا مناسب باشد.

رمان The Great Gatsby داستان مردی است که تلاش‌های متعددی برای برگرداندن عشق نافرجام خود می‌کند؛ اما در این مسیر در جریان فریب و جنایت‌هایی قرار می‌گیرد. این قضایا داستان را جذاب‌تر کرده و مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این کتاب اثر اف. اسکات فیتزجرالد بوده که جر بهترین نویسنده‌ها شناخته می‌شود.



پیشنهاد مطالعه: اگر قصد تقویت اسپیکینگ خود را دارید و به دنبال بهترین روش‌های این کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با مراجعه به وبلاگ ما، مقاله تقویت اسپیکینگ را مطالعه کنید تا بتوانید پیشرفت خود را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنید.



رمان The Great Gatsby

۶. رمان Harry Potter series

به احتمال زیاد بارها نام سریال هری پاتر را شنیده‌اید؛ اگر علاقمند به مطالعه کتاب هستید، می‌توانید سری کتاب‌های هری پاتر را تهیه کنید. این کتاب‌ها داستان زندگی یک پسر را روایت می‌کنند که پس از آشنا شدن با دنیای جادوگری، اتفاقات شگفتی در زندگی‌اش ایجاد می‌شود.

در این کتاب‌ها لغت‌های جدید بسیاری به کار رفته است که می‌تواند به افزایش دامنه لغات شما کمک کند. این سری کتاب‌ها از جی کی رولینگ مناسب برای سطوح متوسط به بالا هستند.

رمان Harry Potter series

۷. رمان Empty World

رمان Empty World، داستان زندگی شخصی است که پدر و مادر خود را در تصادفی از دست می‌دهد و برای همیشه پیش پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کند. بعد از مدتی ویروسی کشنده در شهر پخش می‌شود که باعث کشته شدن همه افراد حاضر می‌شود. اما تنها شخصی که در این داستان زنده می‌ماند، نیکی یا همان شخصیت اصلی داستان است. این کتاب با زبانی بسیار ساده و لغت‌هایی آموزنده نوشته شده است و می‌تواند علاوه بر بهبود دامنه لغات‌تان، شما را به فکر فرو برد.



پیشنهاد: از دیگر دوره‌های آمادگی برای آزمون که با بالاترین کیفیت و با نزدیک‌ترین شرایط به آزمون واقعی در آکادمی عالم زاده ارائه می‌شود، آزمون زبان mhle است. اگر شما هم قصد یادگیری و موفقیت در این آزمون را دارید، می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.



Empty World رمان برای تقویت زبان انگلیسی

سخن پایانی 

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با یکی از روش‌های آموزش لغات انگلیسی، یعنی خواندن رمان آشنا کرده و کتاب‌هایی در سطوح مبتدی تا متوسط را نیز معرفی کنیم. شما می‌توانید با توجه به سبک مطالعاتی خود، یکی از کتاب‌های معرفی شده را آغاز کنید.

این کتاب‌ها می‌توانند تا حد زیادی دامنه لغات شما را افزایش دهند. البته باید شیوه مطالعه کتاب‌ها و یادگیری لغات را بیاموزید تا برایتان مفید باشد. 

امیدواریم که رمان انگلیسی برای تقویت زبان که معرفی کردیم برای شما جذاب و کمک کننده بوده باشند. چنانچه در مورد موضوعی با سوال مواجه شدید و یا تمایل داشتید در مورد آن بیشتر بدانید، با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

دیدگاه های کاربران دیدگاه های کاربران عالم زاده درباره این موضوع
اولین نفری! باشید که برای این پست نظر می دهد.
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *