تصویر شاخص
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ بدون نظر توسط: تحریریه
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی

برای یادگرفتن زبان انگلیسی باید بتوانید به لغات و عبارت‌های مهم در این زبان تسلط پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی شرکت کنید و یا اینکه به خاطر علاقه شخصی به سمت این زبان کشیده شده‌اید، در نهایت باید یک روش مناسب را برای یادگیری لغات انگلیسی پیدا کنید. استفاده از بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی به شما این فرصت را می‌دهد تا با تکنولوژي‌ها و متدهای آموزشی روز دنیا پیش رفته و از دیگر مزایای یک برنامه کاربردی بهره‌مند شوید.

 

چرا برای یادگیری لغات انگلیسی بهتر است از اپلیکیشن‌ها استفاده کنیم؟ 

یکی از راه‌های یادگیری زبان انگلیسی به خصوص لغات استفاده از نرم افزارهای مختلف است. دلیل استفاده از نرم افزارها برای یادگیری این است که ما ساعات زیادی از روز را با موبایل خود مشغول هستیم. بنابراین بهتر است تا این زمان را به کارهای مفیدتری اختصاص دهیم.

استفاده اپلیکیشن‌های متنوع برای یادگیری لغات، باعث می‌شود تا در هر زمانی وقت خالی پیدا کردید، آن را به یادگیری اختصاص دهید. فرقی ندارد که در مترو هستید یا پشت چراغ قرمز و ترافیک گیر کرده‌اید، می‌توانید سریع چند لغت جدید یاد بگیرید.

همچنین نرم افزارها، قابلیت‌های مختلفی مانند مرور لغات و پرسش و پاسخ دارند. بنابراین روند یادگیری هم سریع‌تر و بهتر می‌شود. فقط نباید فراموش کنید که هنگام یادگیری و کار با این نرم افزارها، شبکه‌های اجتماعی را از دسترس خارج کنید تا باعث حواس پرتی نشوند.

 

اپلیکیشن لغات انگلیسی

 

مزایای استفاده از بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی 

همانطور که گفتیم با پیشرفت استفاده از اینترنت و گوشی‌های موبایل، بهتر است روش‌های یادگیری را هم تغییر دهیم. درست است که بسیاری از افراد هنوز هم روش‌های سنتی را دوست دارند اما استفاده از مسیرهای جدید می‌تواند تا حد زیادی باعث بهبود یادگیری شود.

مزیت اول استفاده از بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی این است که می‌توانید دسته بندی‌های موضوعی مختلف را برای یادگیری انتخاب کنید. به عنوان مثال این هفته به یادگیری لغات حوزه آشپزی بپردازید و برای هفته آینده به سراغ آناتومی بدن بروید.

علاوه بر این، می‌توانید تاریخ‌هایی را تنظیم کنید که نرم افزار به شما هشدار مرور لغات را بدهد. بنابراین چند بار در هفته یک مجموعه لغات را مرور می‌کنید تا در ذهن شما تثبیت شود. به صورت کلی استفاده از نرم افزار، امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد که در نتیجه آن یادگیری عمیق‌تر خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید با شرکت در دوره مکالمه زبان انگلیسی، مهارت‌های مختلف خود را تقویت کنید.

 

محبوب‌ ترین نرم افزارهای لغات زبان انگلیسی 

آشنایی با محبوب‌ترین نرم افزارهای لغات انگلیسی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین نرم افزار را انتخاب کنید. اگر اپلیکیشن خوبی را انتخاب کنید،‌ می‌توانید مطمئن باشید که در اوقات فراغت و در بین شلوغ‌ترین زمان‌های کاری هم انگیزه و علاقه یادگیری خواهید داشت. در ادامه یک لیست از بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی را مشاهده می‌کنید:

  • دولینگو: این اپلیکیشن برای همه سطوح و برای یادگیری همه مهارت‌ها نه تنها در زبان انگلیسی بلکه برای همه زبان‌ها است.
  • Memrise: این نرم افزار از سطح مبتدی تا پیشرفته، عبارات رایج و اصطلاحات مختلف را به شما آموزش می‌دهد.
  • Drops Visual: این نرم افزار هم به شکلی کاملا تصویری و جذاب، لغات سخت و جدید را به شما آموزش می‌دهد.
  • Hello English: نرم افزار هلو انگلیش برای همه سطوح و در هر ۴ مهارت، تمرین‌ها و درس‌های خوبی دارد.

بسیاری از افراد این سوال را دارند که چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ پاسخ آن روشن است، زیرا بدون اطلاع از زبان انگلیسی نمی‌توانید در دنیای به هم پیوسته امروزی با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید، بنابراین یادگیری آن الزامی است.

 

معرفی بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی 

همانطور که دیدیم، برنامه‌های زیادی در اینترنت وجود دارد که می‌توانید به کمک آن‌ها سطح زبان خود را تقویت کنید. با توجه به میزان دانلود هر اپلیکیشن و همینطور نظرسنجی‌های انجام شده، برنامه Vocabulary.com بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی است. همانطور که از آن انتظار می‌رود، در ابتدا یک آزمون تعیین سطح از شما انجام شده و بعد با توجه به اهدافی که مشخص کرده‌اید، آموزش شروع می‌شود.

با سیستم‌های بازی سازی شده، امتیاز کسب می‌کنید و می‌توانید با دیگر زبان آموزان در سراسر دنیا مسابقه دهید. تمام لغات دارای مثال‌های متنوع و کاربردی هستند و متدهای آموزشی آن باعث می‌شود افراد بسیار سریع‌تر از حالت عادی به این کلمات تسلط پیدا کنند.

 

نرم افزارهای لغات زبان انگلیسی 

 

نکات مهم هنگام استفاده از بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی 

برای استفاده بهینه‌تر از اپلیکیشن باید به چند نکته کاربردی توجه کنید. با رعایت این چهار مورد می‌توانید نتایج غیرقابل باور مطالعه به کمک یک نرم افزار را زودتر از انتظار ببینید.

۱- حتما برنامه داشته باشید و طبق یک روتین از اپلیکیشن استفاده کنید. هر نرم افزار برنامه زمان بندی خاصی دارد و بهتر است طبق همان برنامه پیش بروید.

۲- صرف حضور داشتن در برنامه کاربردی و تیک زدن لغات باعث بهبود زبان انگلیسی شما نخواهد شد. باید هر روز تمرین کنید و لغاتی که در برنامه یاد گرفته‌اید را در دنیای واقعی نیز استفاده کنید.

۳- حتما آزمون‌های درون برنامه را انجام داده و سعی کنید از دوستان خود بخواهید از شما سوال بپرسند تا سطح و میزان پیشرفت خود را رصد کنید.

۴- به این نرم افزار به چشم یک مسیر یادگیری عالی نگاه کرده و سعی نمایید همیشه انگیزه خود را حفظ کنید، زیرا کار با اپلیکیشن بدون انگیزه اهمیتی نداشته و نمی‌توانید به سطحی که مدنظر خودتان است، برسید.

 

بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی مناسب چه کسانی است؟

اگر که شما هم قصد شرکت در آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی، مانند آیلتس یا تافل، را داشته باشید باید بتوانید کلمات زیادی را به خاطر خود بسپارید. همچنین برای استفاده روزانه از این زبان، دانش لغات بسیار کمک کننده خواهد بود. معمولا نوجوانان و جوانانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی را پیدا کرده و سعی می‌کنند در این مسیر مهارت خود را تقویت کنند.

البته استادان زیادی وجود دارند که استفاده از این نرم افزارهای کاربردی را به شاگردان خود توصیه می‌کنند و از این طریق همه افراد، بدون توجه به سن آن‌ها، از این اپلیکیشن استفاده خواهند کرد. برای دانش آموزانی که در مدرسه قصد گرفتن نمرات بالا در درس زبان انگلیسی را دارند، استفاده از بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی می‌تواند گزینه قابل تاملی باشد.

 

منابع آموزشی مفید در کنار بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی 

برای یادگیری یک مهارت، روش‌های مختلفی وجود دارد. برای یادگیری لغات زبان انگلیسی نیز این موضوع صادق بوده و استفاده از بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی تنها مسیر تایید شده برای این کار نیست. شما می‌توانید از کتاب‌ها، فیلم‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف به صورت مکمل استفاده کرده تا لغات بیشتری را یاد بگیرید.

همچنین شرکت کردن در کلاس‌های آموزشی استاد عالم زاده به شما کمک می‌کند کاربرد این لغات را در زبان انگلیسی بهتر درک کرده و بتوانید به شکل بهتری از آن استفاده کنید. همچنین شرکت در دوره لغات عالم زاده می‌تواند دامنه کلمات انگلیسی شما را گسترش داده و دید بهتری نسبت به عبارات هم معنی پیدا خواهید کرد. همچنین استفاده از فلش کارت‌ها و تکنیک‌های به یادسپاری لغات انگلیسی نیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

دیدگاه های کاربران دیدگاه های کاربران عالم زاده درباره این موضوع
اولین نفری! باشید که برای این پست نظر می دهد.
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *